696 Hours

>>

.. thank you for this moment ..

>>

 

Milta, I love you ! Please say something..
I don’t, but thank you..

In the end I said ‘NO’..
You know, I’m not sorry..
It’s a choice, and decision..
I swear I won’t regret it.. never !

Saya setuju ketika dia bilang ingin menghindari saya untuk sementara waktu..
Ini tepat 696 jam sejak hari itu, dan dia benar-benar melakukannya..
Walaupun begitu, di luar dugaan, saya merasa kehilangan juga..
Bagaimanapun, dia teman yang baik buat saya..
Satu hal yang pasti, semoga saya tidak dia tinggalkan selamanya karena hal seperti ini..

 

>>

Ku bukan seorang pembohong, Ku wanita biasa..
Ku tak maksud menyakitimu..
Kau yang menunggu lama..

Maaf..maafkanlah aku..
Ku tak maksud menghentikan langkahmu
Untuk masuk ke hidupku
Jangan engkau lupa masa-masa indah kita berdua

Nyanyilah di tengah dinginnya air mata
Jadi inilah selamat tinggal
Jadi pergilah engkau..
Engkau – Nidji (>> Breakthru, 2006)

 

>>

.. memories break us ..

source
>>

 

When you said ‘a while’,
I didn’t know, you meant three months, two weeks, a day, or a half..

Leave a Reply

